Optimum administratie & begeleiding hanteert reële en tegelijkertijd zeer concurrerende tarieven. Wij willen en kunnen de tarieven laag houden door onze manier van werken. Door deels met externe specialisten te werken, hebben wij lagere kosten. U betaalt namelijk niet voor specialisten die u niet nodig heeft.

Ook de hoge graad van automatisering zorgt voor kostenverlaging. Het efficiënter werken door het van gebruik van automatisering en andere mogelijkheden is een belangrijk aandachtspunt van Optimum administratie & begeleiding.

 

Wij bevinden ons niet op een dure toplocatie, maar zijn gehuisvest in een prettig, betaalbaar en goed bereikbaar kantoor. Meer dan 90% van de besprekingen met onze klanten vindt plaats op het bedrijf van onze klant.

Conclusie: u betaalt alleen voor de diensten en adviezen die wij leveren. U betaalt dus niet voor een (te) duur gebouw, (te) veel medewerkers, (te) grote auto’s, enzovoort.

Wij streven ernaar om 30-50% goedkoper te werken dan het gemiddelde administratiekantoor.